Охріменко, Г.( H. Okhrimenko) (2009) Використання BTL-реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій в рекламній стратегії просування товару на ринок. (The use of BTL-advertising and integrated marketing communications in publicity strategy of advancement of commodity to the market). Науковий вісник Волинського національного університету ім. Л. Українки (№23). pp. 48-52.
PDF
- Published Version
Download (308kB) |
Анотація
У статті розглядаються поняття BTL-реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій, які використовуються як допоміжні засоби реклами під час реалізації стратегій просування товару на ринку – стратегії проштовхування та стратегії протягування. (In the article examined the concepts of BTL-advertising and computer-integrated marketing communication, which are used as auxiliary facilities of advertising during realization of strategies of advancement of commodity at the market – strategy of pushing through and strategy of reaching.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Маркетингові комунікації, комунікативна стратегія просування товару, реклама, стимулювання збуту. (Мarketing communications, communicative strategy of advancement of commodity, advertising, sales promotion.) |
Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 14 Лис 2011 18:26 |
Остання зміна: | 14 Лис 2011 18:26 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1105 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |