Костюченко, О. (Kostiuchenko O.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі ). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 31-37.
|
PDF
Download (71kB) |
Анотація
The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using manipulation technology in creating advertising messages which effectively influence the target audience (У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання маніпулятивних технологій у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію)
| Тип файлу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | Hypnosis, neurolinguistic programming, advertising (Гіпноз, нейролінгвістичне програмування, реклама) |
| Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз Навчальні матеріали та презентації |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
| Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
| Дата розміщення: | 25 Лют 2013 10:36 |
| Остання зміна: | 25 Лют 2013 10:36 |
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1645 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |


