"Ілюзія про знання" як рeзультат впливу інтерференції на метапам'ять (перспективи майбутнього експериментального вивчення проблематики)

Волошина, В. (V. Voloshyna) (2013) "Ілюзія про знання" як рeзультат впливу інтерференції на метапам'ять (перспективи майбутнього експериментального вивчення проблематики). Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 11-16.

[thumbnail of 3.pdf] PDF
Download (3MB)

Анотація

У роботі проведено теоретичний огляд найбільш дискурсивних
питань
досліджень
пам’яті
та
метапам’яті
в
контексті
інтерференційної
теорії.
Основною
проблематикою
даної
роботи

є

особливості виникнення явища «ілюзії про знання», що характеризується
як
надмірна
суб’єктивна
впевненість
у
коректності
інформації,
яка
зберігається
в
пам’яті,
що
однак,
об’єктивно

є

викривленою під впливом інтерференції. Як підсумок цієї статі,
автор
пропонує
перспективні
завдання
майбутнього
експериментального
дослідження (In the present paper, we made theoretical overview of the most
discursive issues of memory and metamemory research with regard
to interference theory. The main issues of this paper is an overview of
the phenomenon of «illusion of knowledge», which is characterized as excessive subjective overconfidence in the correctness of the
information stored in memory, however objectively, it is distorted
under the influence of interference. As sum of this article, author
proposes perspective aims of future experiment)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: пам’ять, інтерференція, метапам’ять, судження метапам’яті (memory, interference, metamemory, metamemory judgments)
Теми: За напрямами > Психологія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 20 Бер 2013 14:29
Остання зміна: 20 Бер 2013 14:29
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1702

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент