Роль суджень ретроспективної впевненості (RCJS) в навчальній успішності

Гордійчук , О. (O. Hordiichuk) (2013) Роль суджень ретроспективної впевненості (RCJS) в навчальній успішності. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 17-21.

[thumbnail of 4.pdf] PDF
Download (2MB)

Анотація

Наукова стаття містить детальний аналіз причин, що впливають
на
метапам’яттєвому
рівні
на
якість
інформації,
яку
ми

відтворюємо

під час навчального процесу. В роботі розглянуті
такі феномени мепапам’яті як «ілюзію про знання», ефект «легкості-складності»,
«надвпевненості»
та
«недостатньої
впевненості».
Теоретично
досліджено
роль
суджень
ретроспективної

впевненості
(RCJ) у продуктивності
відтворення
інформації (This work provides a detailed analysis of the reasons that affect
the quality of information that we reproduce during the learning
process. In this work, we consider such phenomena of metamemory
as «illusion of knowledge», the effect of «ease-difficulty», «over
confidence» and «lack of confidence». We have studied theoretically
the role of retrospective confidence judgments (RCJ) in performance
of reproduction the information)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: метапам’ять, судження ретроспективної впевненості (RCJ), продуктивність відтворення, калібрація ( metamemory, the retrospective confidence judgment (RCJ), performance of reproduction, calibration)
Теми: За напрямами > Психологія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 21 Бер 2013 08:00
Остання зміна: 21 Бер 2013 08:00
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1703

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент