Digital Repository of Ostroh Academy

Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. (Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.)

Малецька, Т. (T. Maletska) (2013) Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. (Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 67-71.

[img] PDF - Published Version
Download (269kB)

Abstract

Стаття акцентує увагу на формуванні хронологічних знань учнів 5-7 класів за допомогою когнітив-ного розвитку підлітків. Мета статті - простежити впливи навчального предмета «історія» на когні-тивну сферу дитини, запропонувати прийоми розвитку когнітивнихумінь учнів 5-7 класів при формуванні хронологічних знань, назвати чинники впливу когнітивного розвитку підлітків на процес формування хронологічних знань. У цьому контексті актуальним завданням є визначення регулятивної ролі різних психологічних властивостей, які є внутрішніми умовами продуктивного навчання, що визначає специфічність їхнього впливу при виборі методів навчання, організації навчальних занять і самостійної роботи учнів.

Item Type: Article
Corporate Creators: Інститут педагогіки НАПНУ
Uncontrolled Keywords: Знання, хронологічні знання, когнітивний розвиток, когнітивні процеси, підлітки, прийоми розвитку когнітивнихумінь. (Knowledge, chronological knowledge, cognitive development, cognitive processes, adolescents, methods of cognitive skills.)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 06 Nov 2013 12:43
Last Modified: 06 Nov 2013 12:43
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2456

Actions (login required)

View Item View Item