Малецька, Т. (T. Maletska) (2013) Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. (Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 67-71.
PDF
- Published Version
Download (269kB) |
Анотація
Стаття акцентує увагу на формуванні хронологічних знань учнів 5-7 класів за допомогою когнітив-ного розвитку підлітків. Мета статті - простежити впливи навчального предмета «історія» на когні-тивну сферу дитини, запропонувати прийоми розвитку когнітивнихумінь учнів 5-7 класів при формуванні хронологічних знань, назвати чинники впливу когнітивного розвитку підлітків на процес формування хронологічних знань. У цьому контексті актуальним завданням є визначення регулятивної ролі різних психологічних властивостей, які є внутрішніми умовами продуктивного навчання, що визначає специфічність їхнього впливу при виборі методів навчання, організації навчальних занять і самостійної роботи учнів.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Знання, хронологічні знання, когнітивний розвиток, когнітивні процеси, підлітки, прийоми розвитку когнітивнихумінь. (Knowledge, chronological knowledge, cognitive development, cognitive processes, adolescents, methods of cognitive skills.) |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 06 Лис 2013 12:43 |
Остання зміна: | 06 Лис 2013 12:43 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2456 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |