Білюк, І. (I. Biliuk) (2014) РЕКЛАМА МІСТ У СУЧАСНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ (The advertisement as a bridge in the modern communicative space). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.49). pp. 150-155.
![]() |
PDF
Download (2MB) |
Abstract
Стаття присвячена дослідженню вербальних та іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою реклами міст. Значну увагу приділено ролі візуальної інформації в створенні рекламного тексту. Наводяться реальні приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації іміджу мегаполісів у сучасному комунікативному просторі. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв’язок між вербальними і візуальними елементами, досліджені особливості прагматичного впливу рекламних текстів на адресата. (The article examines the phenomenon of verbal and nonverbal markers as the productive means of city advertising. Thorough attention is paid to the role of visual means in creation of advertising texts. Practical examples of nonverbal markers that are used for popularizing of metropolis image in modern communicative area are offered. Explicit and implicit connection between verbal and visual elements is studied. The article contains the analysis of advertising texts pragmatic infl uence on addressee.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Житомирський державний університет ім. І. Франка |
Uncontrolled Keywords: | Pекламний текст, креолізований текст, вербальний елемент, візуальний елемент, графічне зображення (Advertising text, creolized text, verbal element, visual element, graphic image) |
Subjects: | by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 22 Jan 2015 10:08 |
Last Modified: | 22 Jan 2015 10:08 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3373 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |