Digital Repository of Ostroh Academy

РОЛЬ КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯ (The role of cognitive-communicative approach in the optimization of teaching Ukrainian language for special purposes)

Мушировська, Н. (N. Mushyrovska) (2014) РОЛЬ КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯ (The role of cognitive-communicative approach in the optimization of teaching Ukrainian language for special purposes). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 138-143.

[img] PDF - Published Version
Download (1MB)

Abstract

У статті розглянуто особливості когнітивно-комунікативної методики навчання української мови професійного спілкування: теоретичні й концептуальні засади, лінгводидактичні принципи, мотивація навчання, засоби навчання на основі тексту, реалізація в когнітивно-розвивальних вправах. (Peculiarities of cognitive and communicative method of learning the Ukrainian language for professional communication is analyzed in the article. There are theoretical and conceptual principals, linguo– didactics, incentive of learning, means learning from text and which represents in cognitive and developing exercises.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Рівненський державний гуманітарний університет
Uncontrolled Keywords: Когнітивно-комунікативна методика, концептуальні засади, мотивація, текст, когнітивно-розвивальні вправи (Cognitive and communicative method, conceptual principals, incentive, text, cognitive anddeveloping exercises)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 27 Feb 2015 12:37
Last Modified: 27 Feb 2015 12:37
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3545

Actions (login required)

View Item View Item