Мушировська, Н. (N. Mushyrovska) (2014) РОЛЬ КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯ (The role of cognitive-communicative approach in the optimization of teaching Ukrainian language for special purposes). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 138-143.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті розглянуто особливості когнітивно-комунікативної методики навчання української мови професійного спілкування: теоретичні й концептуальні засади, лінгводидактичні принципи, мотивація навчання, засоби навчання на основі тексту, реалізація в когнітивно-розвивальних вправах.
(Peculiarities of cognitive and communicative method of learning the Ukrainian language for professional
communication is analyzed in the article. There are theoretical and conceptual principals, linguo– didactics,
incentive of learning, means learning from text and which represents in cognitive and developing exercises.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Когнітивно-комунікативна методика, концептуальні засади, мотивація, текст, когнітивно-розвивальні вправи (Cognitive and communicative method, conceptual principals, incentive, text, cognitive anddeveloping exercises) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 27 Лют 2015 12:37 |
Остання зміна: | 27 Лют 2015 12:37 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3545 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |