Бужинська, С. (S. Buzhinskaya) (2014) АНАЛІЗ ВПЛИВУ МОДАЛЬНО-СПЕЦИФІЧНОЇ ПАМ’ЯТІ НА УСПІШНІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ (The Analysis of the Impact of Modal and Specific Memory on the Success of Mastering the Curriculum by Primary School Pupils). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 28-34.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Abstract
У статті міститься теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження. Описана структура розвивальної програми. Впроваджена програма дозволила визначити умови пред’явлення розвивальних вправ, завдяки яким досягається зростання рівня засвоєння навчальних про- грам молодшими школярами, які зумовлюються власне системними ефектами й механізмами інтеграції модально-специфічних форм пам’яті. (The paper presents theoretical justification, methodological findings and the results of the empirical research. The structure of the development programme is described. The implemented programme has allowed to determine the conditions of the development exercise presentation which help to achieve the higher level of mastering the curriculum by primary school pupils. It is believed to be denoted by systemic effects and mechanisms of modal and specific forms of memory integration.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради ("Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy" of Kharkiv Regional Council) |
Uncontrolled Keywords: | Модально-специфічна,образна пам’ять, молодший шкільний вік, розвивальна програма, успішність засвоєння навчальних програм (Modal and specific image memory, primary school pupils, development programme success in mastering curriculum) |
Subjects: | by fields of science > Psychology |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 17 Mar 2015 08:47 |
Last Modified: | 17 Mar 2015 08:47 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3575 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |