АНАЛІЗ ВПЛИВУ МОДАЛЬНО-СПЕЦИФІЧНОЇ ПАМ’ЯТІ НА УСПІШНІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ (The Analysis of the Impact of Modal and Specific Memory on the Success of Mastering the Curriculum by Primary School Pupils)

Бужинська, С. (S. Buzhinskaya) (2014) АНАЛІЗ ВПЛИВУ МОДАЛЬНО-СПЕЦИФІЧНОЇ ПАМ’ЯТІ НА УСПІШНІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ (The Analysis of the Impact of Modal and Specific Memory on the Success of Mastering the Curriculum by Primary School Pupils). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 28-34.

[thumbnail of Buzhynska_NZ_Vyp_30.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті міститься теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження. Описана структура розвивальної програми. Впроваджена програма дозволила визначити умови пред’явлення розвивальних вправ, завдяки яким досягається зростання рівня засвоєння навчальних про-
грам молодшими школярами, які зумовлюються власне системними ефектами й механізмами інтеграції модально-специфічних форм пам’яті.
(The paper presents theoretical justification, methodological findings and the results of the empirical research.
The structure of the development programme is described. The implemented programme has allowed to determine
the conditions of the development exercise presentation which help to achieve the higher level of mastering the
curriculum by primary school pupils. It is believed to be denoted by systemic effects and mechanisms of modal and
specific forms of memory integration.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Модально-специфічна,образна пам’ять, молодший шкільний вік, розвивальна програма, успішність засвоєння навчальних програм (Modal and specific image memory, primary school pupils, development programme success in mastering curriculum)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 17 Бер 2015 08:47
Остання зміна: 17 Бер 2015 08:47
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3575

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент