Саногенне мислення як чинник протидії емоційного стресу в навчальній діяльності студента (Sanohenic Thinking as a Factor that Helps Students Combat Emotional Stress in Educational Activities)

Гільман, А. (A. Hilman) (2014) Саногенне мислення як чинник протидії емоційного стресу в навчальній діяльності студента (Sanohenic Thinking as a Factor that Helps Students Combat Emotional Stress in Educational Activities). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 43-49.

[thumbnail of Hilman_NZ_Vyp_30.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті розглянуті поняття, основні риси та роль саногенного мислення в навчальній діяльності студента, висвітлено умови оволодіння новими формами поведінки в процесі навчання саногенному мисленню. Розкрито особливості навчання саногенної рефлексії як засобу досягнення саногенного мислення у студентів; процес управління емоцій на прикладі провини та совісті за методикою саногенного мислення Ю. М. Орлова. Також охарактеризовано особливості емоційного стресу, що впливають на формування мислення студента.
(The article deals with the notion of sanohenic thinking. Its main features and the role of sanohenic thinking
in the student’s learning activities are defined. The conditions of learning new patterns of behavior in sanohenic
thinking development are described. The author reveals the features of sanohenic reflection as a means of
achieving sanohenic thinking in students and presents the ways to control emotions taking an example of guilt and
conscience by Y.M. Orlov (the practice of sanohenic thinking). Also the features of emotional stress affecting theformation of student thinking are described in the article.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Cаногенне мислення, патогенне мислення, саногенна рефлексія, стрес, емоційний стрес, студент (Sanohenic thinking, pathogenic thinking, sanohenic reflection, stress, emotional stress, student)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 17 Бер 2015 14:29
Остання зміна: 31 Бер 2018 08:31
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3579

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент