Digital Repository of Ostroh Academy

ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСТАНТНИХ СІМЕЙ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВНЗ ЯК ЕТАП ОСОБИСТІСНОГО І ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ (Psychological Adaptation Of Students From Distant Families To Studying At Universities: How To Stage Personal And Professional Development)

Кулеша, Н. (N. Kulesha) (2014) ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСТАНТНИХ СІМЕЙ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВНЗ ЯК ЕТАП ОСОБИСТІСНОГО І ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ (Psychological Adaptation Of Students From Distant Families To Studying At Universities: How To Stage Personal And Professional Development). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 81-85.

[img] PDF - Published Version
Download (1MB)

Abstract

У статті висвітлена проблема психологічної адаптації студентів із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі як етап особистісного та професійного розвитку, також розглядається сутність поняття «психологічної адаптації». Репрезентуються професійно-особистісні якості студента. (The article deals with the problem of psychological adaptation of students from families to distant learning environments in higher education as a stage of personal and professional development. The essence of the concept of «psychological adaptation» is revealed. Moreover, professional and personal qualities of the student are represented.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Соціалізація, адаптація, студент, дистантна сім’я, особистісний розвиток, навчання (Socialization, adaptation, student, distant family, personal development and training)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 18 Mar 2015 15:37
Last Modified: 18 Mar 2015 15:37
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3590

Actions (login required)

View Item View Item