Гільман, А. (A. Hilman) (2014) Роль саногенного мислення в процесі становлення особистості студента (Role of sanohenny thinking in the process of students’ personality development). Наукові записки Національного університету «Острозька академія» Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 40-47.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (158kB) |
Abstract
У статті розглядається поняття саногенного мислення та його особливості в процесі становлення особистості студента. Крім того, аналізуються чинники, що впливають на становлення людини, досліджується роль саногенного мислення у цьому процесі. (This paper deals with the concept sanohenic thinking and its features in the making of the individual student. Furthermore, analyzes the factors affecting the formation of man, determines the role of sanohenic thinking in this process.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy) |
Uncontrolled Keywords: | Cаногенне мислення, патогенне мислення, стиль мислення, становлення, особистість (Sanohenic thinking, pathogenic thinking, way of thinking, the formation of personality) |
Subjects: | by fields of science > Psychology |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 10 Apr 2015 09:26 |
Last Modified: | 31 Mar 2018 08:26 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3655 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |