Digital Repository of Ostroh Academy

МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ

Хом'як, І. (I. Khomiak) (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць (Вип.12). pp. 158-167.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (214kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано важливість моделювання лінгводидактичних ситуацій у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Фразеологія". (In the article the importance of linguodidactic situations modeling in the educational process of higher school is grounded; its content is illustrated on the example of structural learning level "Phraseology".)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Лінгводидактичні задачі, моделювання ситуацій, фразеологізми, студенти-філологи (Linguodidactic tasks, modeling situations, idioms, studentsphilologists)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology
Divisions: The College of Humanities > The Department of Ukrainian Language
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 26 May 2015 12:53
Last Modified: 26 May 2015 12:53
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3728

Actions (login required)

View Item View Item