Хом'як, І. (I. Khomiak) (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць (Вип.12). pp. 158-167.
|
PDF
- Published Version
Download (214kB) | Preview |
Abstract
У статті обґрунтовано важливість моделювання лінгводидактичних ситуацій у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Фразеологія". (In the article the importance of linguodidactic situations modeling in the educational process of higher school is grounded; its content is illustrated on the example of structural learning level "Phraseology".)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy) |
Uncontrolled Keywords: | Лінгводидактичні задачі, моделювання ситуацій, фразеологізми, студенти-філологи (Linguodidactic tasks, modeling situations, idioms, studentsphilologists) |
Subjects: | by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Ukrainian Language |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 26 May 2015 12:53 |
Last Modified: | 26 May 2015 12:53 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3728 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |