МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ

Хом'як, І. (I. Khomiak) (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць (Вип.12). pp. 158-167.

[thumbnail of Khomiak.PDF]
Preview
PDF - Published Version
Download (214kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано важливість моделювання лінгводидактичних ситуацій у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Фразеологія".
(In the article the importance of linguodidactic situations modeling in the educational process of higher school is grounded; its content is illustrated on the example of structural learning level "Phraseology".)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Лінгводидактичні задачі, моделювання ситуацій, фразеологізми, студенти-філологи (Linguodidactic tasks, modeling situations, idioms, studentsphilologists)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра української мови і літератури
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 26 Тра 2015 12:53
Остання зміна: 26 Тра 2015 12:53
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3728

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент