Бабій, Р. (2009) Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 3-12.
![]() |
PDF
Download (475kB) |
Abstract
У статті розглядаються особливості використання інформаційного контент-моніторингу друкованої реклами. Акцентується увага на методиці проведення кількісного контент-аналізу під час дослідження різних видів друкованої реклами (модульна, купонна, зональна та ін.).
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | UNSPECIFIED |
Subjects: | by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR Навчальні матеріали та презентації by fields of science > Social science |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 18 Apr 2011 12:06 |
Last Modified: | 18 Apr 2011 12:06 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/406 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |