Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами

Бабій, Р. (2009) Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 3-12.

[thumbnail of 1_09_1.pdf] PDF
Download (475kB)

Анотація

У статті розглядаються особливості використання інформаційного контент-моніторингу друкованої реклами.
Акцентується увага на методиці проведення кількісного
контент-аналізу під час дослідження різних видів друкованої реклами (модульна, купонна, зональна та ін.).

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
За напрямами > Суспільні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 18 Кві 2011 12:06
Остання зміна: 18 Кві 2011 12:06
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/406

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент