Digital Repository of Ostroh Academy

Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі

Гудкова, H. (N. Hudkova) (2015) Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 21-23.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (277kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена аналізу комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано необхідність розвитку когнітивних здібностей студентів для формування професійної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців. (The article analyzes the communicative and cognitive approach to teaching a professionally-oriented foreign language at higher educational establishments. The necessity of development of cognitive abilities of students to form a professional foreign communicative competence of future professionals has been proved.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Київський національний університет технологій та дизайну
Uncontrolled Keywords: Комунікативно-когнітивний підхід, когнітивні здібності, процес пізнання, професійна іншомовна комунікативна компетентність. (Communicative and cognitive approach, cognitive abilities, cognition, professional foreign communicative competence)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 22 Jan 2016 21:51
Last Modified: 22 Jan 2016 21:51
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4140

Actions (login required)

View Item View Item