Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі

Гудкова, H. (N. Hudkova) (2015) Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 21-23.

[thumbnail of 10.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (277kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена аналізу комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано необхідність розвитку когнітивних здібностей студентів для формування професійної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців.
(The article analyzes the communicative and cognitive approach to teaching a professionally-oriented foreign language at higher educational establishments. The necessity of development of cognitive abilities of students to form a professional foreign communicative competence of future professionals has been proved.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Комунікативно-когнітивний підхід, когнітивні здібності, процес пізнання, професійна іншомовна комунікативна компетентність. (Communicative and cognitive approach, cognitive abilities, cognition, professional foreign communicative competence)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 22 Січ 2016 21:51
Остання зміна: 22 Січ 2016 21:51
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4140

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент