Гудкова, H. (N. Hudkova) (2015) Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 21-23.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (277kB) | Preview |
Анотація
Стаття присвячена аналізу комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано необхідність розвитку когнітивних здібностей студентів для формування професійної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців.
(The article analyzes the communicative and cognitive approach to teaching a professionally-oriented foreign language at higher educational establishments. The necessity of development of cognitive abilities of students to form a professional foreign communicative competence of future professionals has been proved.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Комунікативно-когнітивний підхід, когнітивні здібності, процес пізнання, професійна іншомовна комунікативна компетентність. (Communicative and cognitive approach, cognitive abilities, cognition, professional foreign communicative competence) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 22 Січ 2016 21:51 |
Остання зміна: | 22 Січ 2016 21:51 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4140 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |