Digital Repository of Ostroh Academy

Рефлексія під час педагогічної практики як один із чинників формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови

Сердюк, Н. (N. Serdiuk) (2015) Рефлексія під час педагогічної практики як один із чинників формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 64-67.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (282kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі педагогічної рефлексії майбутніх учителів іноземної мови під час їх педагогічної практики в школі. Визначено роль рефлексії під час практики у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Виявлено першочергові та основні кроки педагогічної рефлексії студента-практиканта; запропоновано засоби, якими ці кроки можуть бути реалізовані. (The article deals with the problem of the future foreign language teachers’ pedagogical reflection during a teaching practice at school. The role of such reflection in the process of the foreign language teachers’ professional competence formation was analized. The prior and basic steps in the practice-teacher’s pedagogical reflection were identified; the means for realizing of these steps were proposed in the article.)

Item Type: Article
Corporate Creators: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Uncontrolled Keywords: Професійна компетентність, педагогічна практика, майбутній вчитель іноземної мови, рефлексія,засоби, щоденник вчителя ( professional competence, teaching practice, future foreign language teacher, reflection, means, teacher’s diary)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 28 Jan 2016 09:05
Last Modified: 28 Jan 2016 09:05
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4159

Actions (login required)

View Item View Item