Сердюк, Н. (N. Serdiuk) (2015) Рефлексія під час педагогічної практики як один із чинників формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 64-67.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (282kB) | Preview |
Анотація
Стаття присвячена проблемі педагогічної рефлексії майбутніх учителів іноземної мови під час їх педагогічної
практики в школі. Визначено роль рефлексії під час практики у процесі формування професійної компетентності
майбутніх учителів іноземної мови. Виявлено першочергові та основні кроки педагогічної рефлексії студента-практиканта; запропоновано засоби, якими ці кроки можуть бути реалізовані.
(The article deals with the problem of the future foreign language teachers’ pedagogical reflection during a teaching practice at school. The role of such reflection in the process of the foreign language teachers’ professional competence formation was analized. The prior and basic steps in the practice-teacher’s pedagogical reflection were identified; the means for realizing of these steps were proposed in the article.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Професійна компетентність, педагогічна практика, майбутній вчитель іноземної мови, рефлексія,засоби, щоденник вчителя ( professional competence, teaching practice, future foreign language teacher, reflection, means, teacher’s diary) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 28 Січ 2016 09:05 |
Остання зміна: | 28 Січ 2016 09:05 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4159 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |