Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) (2015) Життєвий цикл інформаційної продукції як товару. Матеріали I Міжнародної науково-практичної е-конференції «МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНІ АКАДЕМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ І ГЛОБАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ: ГУМАНІТАРНІ ТА СОЦІАЛЬНІ НАУКИ» (MARGIHSS 2015) 10-11 вересня 2015, м. Київ, Україна. pp. 158-160.
| 
              
PDF
 - Published Version
 Download (412kB)  | 
          
Анотація
У статті йдеться про життєвий цикл інформаційної продукції як товару сучасності.
| Тип файлу: | Стаття | 
|---|---|
| Теми: | За напрямами > Загальний відділ > Газети. Преса. Прес-центр. | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій | 
| Розмістив/ла: | Віталій Бондар | 
| Дата розміщення: | 22 Лют 2016 09:16 | 
| Остання зміна: | 22 Лют 2016 09:16 | 
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4306 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Переглянути елемент | 


