Життєвий цикл інформаційної продукції як товару

Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) (2015) Життєвий цикл інформаційної продукції як товару. Матеріали I Міжнародної науково-практичної е-конференції «МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНІ АКАДЕМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ І ГЛОБАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ: ГУМАНІТАРНІ ТА СОЦІАЛЬНІ НАУКИ» (MARGIHSS 2015) 10-11 вересня 2015, м. Київ, Україна. pp. 158-160.

[thumbnail of okhrimenko_160215..pdf] PDF - Published Version
Download (412kB)

Анотація

У статті йдеться про життєвий цикл інформаційної продукції як товару сучасності.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Загальний відділ > Газети. Преса. Прес-центр.
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Віталій Бондар
Дата розміщення: 22 Лют 2016 09:16
Остання зміна: 22 Лют 2016 09:16
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4306

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент