Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) (2015) Життєвий цикл інформаційної продукції як товару. Матеріали I Міжнародної науково-практичної е-конференції «МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНІ АКАДЕМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ І ГЛОБАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ: ГУМАНІТАРНІ ТА СОЦІАЛЬНІ НАУКИ» (MARGIHSS 2015) 10-11 вересня 2015, м. Київ, Україна. pp. 158-160.
PDF
- Published Version
Download (412kB) |
Анотація
У статті йдеться про життєвий цикл інформаційної продукції як товару сучасності.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Загальний відділ > Газети. Преса. Прес-центр. |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
Розмістив/ла: | Віталій Бондар |
Дата розміщення: | 22 Лют 2016 09:16 |
Остання зміна: | 22 Лют 2016 09:16 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4306 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |