Digital Repository of Ostroh Academy

ВЕРБАЛЬНІ ТА НЕВЕРБАЛЬНІ СКЛАДОВІ СУЧАСНОЇ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ (VERBAL AND UNVERBAL CONSTITUENTS OF MODERN ENGLISH-LANGUAGE ADVERTISEMENT)

Ревенко, Л. (L. Revenko) (2016) ВЕРБАЛЬНІ ТА НЕВЕРБАЛЬНІ СКЛАДОВІ СУЧАСНОЇ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ (VERBAL AND UNVERBAL CONSTITUENTS OF MODERN ENGLISH-LANGUAGE ADVERTISEMENT). «English for Specific Purposes». Збірник наукових тез (Вип. 3). pp. 80-89.

[img] PDF - Published Version
Download (824kB)

Abstract

Стаття присвячена вербальним і невербальним складникам сучасної англомовної реклами. У статті проаналізовано мовні функції реклами, роль реклами в модернізованому світі, описано специфіку впливу реклами за допомогою невербальних складиків, досліджено вербальну комунікацію: основні поняття й характеристики, типологізацію. (The article is devotedverbal and nonverbal components of contemporary English-language advertising. The article analyzes the linguistic features of advertising, the role of advertising in the modernized world, a description of the specific impact of advertising by means of non-verbal components, verbal communication: concept, main characteristics and typology.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет «Острозька академія» (The National University of Ostroh Akademy)
Uncontrolled Keywords: Pеклама, складник, вербальність, невербальність (Advertising, component, verbal and non-verbal components)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology
Divisions: The College of Romance and Germanic Languages
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 12 Sep 2016 14:12
Last Modified: 12 Sep 2016 14:13
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4852

Actions (login required)

View Item View Item