Ревенко, Л. (L. Revenko) (2016) ВЕРБАЛЬНІ ТА НЕВЕРБАЛЬНІ СКЛАДОВІ СУЧАСНОЇ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ (VERBAL AND UNVERBAL CONSTITUENTS OF MODERN ENGLISH-LANGUAGE ADVERTISEMENT). «English for Specific Purposes». Збірник наукових тез (Вип. 3). pp. 80-89.
PDF
- Published Version
Download (824kB) |
Анотація
Стаття присвячена вербальним і невербальним складникам сучасної англомовної реклами. У статті проаналізовано
мовні функції реклами, роль реклами в модернізованому світі,
описано специфіку впливу реклами за допомогою невербальних складиків, досліджено вербальну комунікацію: основні поняття й характеристики, типологізацію.
(The article is devotedverbal and nonverbal components of
contemporary English-language advertising. The article analyzes the linguistic features of advertising, the role of advertising in the modernized world, a description of the specific impact of advertising by means of non-verbal components, verbal communication: concept, main characteristics and typology.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Pеклама, складник, вербальність, невербальність (Advertising, component, verbal and non-verbal components) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 12 Вер 2016 14:12 |
Остання зміна: | 12 Вер 2016 14:13 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4852 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |