ВЕРБАЛЬНІ ТА НЕВЕРБАЛЬНІ СКЛАДОВІ СУЧАСНОЇ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ (VERBAL AND UNVERBAL CONSTITUENTS OF MODERN ENGLISH-LANGUAGE ADVERTISEMENT)

Ревенко, Л. (L. Revenko) (2016) ВЕРБАЛЬНІ ТА НЕВЕРБАЛЬНІ СКЛАДОВІ СУЧАСНОЇ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ (VERBAL AND UNVERBAL CONSTITUENTS OF MODERN ENGLISH-LANGUAGE ADVERTISEMENT). «English for Specific Purposes». Збірник наукових тез (Вип. 3). pp. 80-89.

[thumbnail of Revenko_English for specific purposes_Vyp_3_веб.pdf] PDF - Published Version
Download (824kB)

Анотація

Стаття присвячена вербальним і невербальним складникам сучасної англомовної реклами. У статті проаналізовано
мовні функції реклами, роль реклами в модернізованому світі,
описано специфіку впливу реклами за допомогою невербальних складиків, досліджено вербальну комунікацію: основні поняття й характеристики, типологізацію.
(The article is devotedverbal and nonverbal components of
contemporary English-language advertising. The article analyzes the linguistic features of advertising, the role of advertising in the modernized world, a description of the specific impact of advertising by means of non-verbal components, verbal communication: concept, main characteristics and typology.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Pеклама, складник, вербальність, невербальність (Advertising, component, verbal and non-verbal components)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 12 Вер 2016 14:12
Остання зміна: 12 Вер 2016 14:13
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4852

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент