Digital Repository of Ostroh Academy

Методи графічного аналізу вербальних товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі (Methods of graphic analysis of verbal trademarks in advertising discourse)

Кононець, Ю. (Yu. Kononets) (2016) Методи графічного аналізу вербальних товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі (Methods of graphic analysis of verbal trademarks in advertising discourse). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 168-170.

[img] PDF - Published Version
Download (970kB)

Abstract

У статті з’ясовано специфіку методів графічного аналізу вербальних товарних знаків англомовного рекламного дискурсу, які містять візуальний компонент. Простежено використання багаторівневої графічної структури як однієї з основних умов ефективного створення вербальних товарних знаків. Особливої важливості набуває інформацій не навантаження, а також інтеграція вербальних і невербальних компонентів повідомлення. Визначено, що процес розкодування смислу вербального товарного знака є унікальною комбінацією інтерпретації вербальних та візуальних елементів інформаційного повідомлення в межах англомовного рекламного дискурсу. (The article focuses on the methods of graphic analysis of verbal trademarks in advertising discourse. Integration of verbal and visual elements of trademarks in advertising and implicit nature of visual argumentation have been highlighted. Multilevel graphic structure as the main precondition of verbal trademarks creation has been revealed. Close integration of verbal and non-verbal (visual) components of trademarks, which facilitates the creation of new images in advertising, has been stated. The process of verbal trademarks sense decoding as a unique combination of verbal and visual (iconic) interpretation has been studied.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Київський національний лінгвістичний університет
Uncontrolled Keywords: Вербальний товарний знак, іконічний код, графічний аналіз, чанкінг, принцип зімкнення (Verbal trademark, iconic interpretation code, graphic (iconic) analysis, chunking, closure method in advertising)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 21 Nov 2016 12:52
Last Modified: 21 Nov 2016 12:52
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4985

Actions (login required)

View Item View Item