Образ чоловіка у масовій культурі (Іmages of men in popular culture)

Тимощук, Ю. (Tymoshchuk Y.) (2013) Образ чоловіка у масовій культурі (Іmages of men in popular culture). Гендер та філософія: гендерні студії у філософських науках (22 листопада 2012 року). Гендер та культурологія: гендерні дослідження феноменів культури (21 лютого 2013 року) : збірник матеріалів круглих столів. pp. 94-101.

[thumbnail of 12.pdf] PDF - Published Version
Download (255kB)

Анотація

У статті розглядається гендерно маркований образ чоло-
віка, зважаючи на загострення гендерно-рольового конфлікту.
Основна увага звертається на репрезентації стереотипів, які
транслюються та тиражуються засобами масової культури
(література, кіно, реклама, журнали). (The article is devoted to the gender-labeled image of a man due
to the fact that gender-role conflict escalates. The main attention
is paid to the representation of stereotypes that are broadcast and
replicated media culture (literature, film, advertising, magazines).)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: “справжній чоловік”, маскулінність, принципи маскулінності, герой, супергерой (“real man”, masculinity, masculinity principles, hero, superhero)
Теми: За напрямами > Загальний відділ > Культурологія
За напрямами > Гендерні дослідження
Наукові збірники НаУОА
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 22 Лют 2017 10:24
Остання зміна: 22 Лют 2017 10:24
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5461

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент