Тимощук, Ю. (Tymoshchuk Y.) (2013) Образ чоловіка у масовій культурі (Іmages of men in popular culture). Гендер та філософія: гендерні студії у філософських науках (22 листопада 2012 року). Гендер та культурологія: гендерні дослідження феноменів культури (21 лютого 2013 року) : збірник матеріалів круглих столів. pp. 94-101.
PDF
- Published Version
Download (255kB) |
Анотація
У статті розглядається гендерно маркований образ чоло-
віка, зважаючи на загострення гендерно-рольового конфлікту.
Основна увага звертається на репрезентації стереотипів, які
транслюються та тиражуються засобами масової культури
(література, кіно, реклама, журнали). (The article is devoted to the gender-labeled image of a man due
to the fact that gender-role conflict escalates. The main attention
is paid to the representation of stereotypes that are broadcast and
replicated media culture (literature, film, advertising, magazines).)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | “справжній чоловік”, маскулінність, принципи маскулінності, герой, супергерой (“real man”, masculinity, masculinity principles, hero, superhero) |
Теми: | За напрямами > Загальний відділ > Культурологія За напрямами > Гендерні дослідження Наукові збірники НаУОА |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 22 Лют 2017 10:24 |
Остання зміна: | 22 Лют 2017 10:24 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5461 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |