Бойко, Р. В. (2009) Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.11). pp. 199-209.
|
PDF
- Published Version
Download (273kB) |
Анотація
У статті досліджуються проблеми характеристик споживачів на ринку дитячих товарів у місті Хмельницькому та розробці комплексу маркетингу для підприємства.
(The article described marketing research of behaviors. The ways of its activities defined. The examples of real research in Khmelnitskiy town described.)
| Тип файлу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | Маркетингове дослідження, група споживачів, рішення споживача, сегментація ринку, цінова політика, маркетингова стратегія (Marketing research, group of consumers, consumer’s decision, market segmentation, price policy, marketing strategy) |
| Теми: | За напрямами > Економіка За напрямами > Економіка > Фінанси |
| Підрозділи: | UNSPECIFIED |
| Розмістив/ла: | Марія Беженар |
| Дата розміщення: | 28 Лис 2017 09:49 |
| Остання зміна: | 28 Лис 2017 09:49 |
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6484 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |


