Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів

Бойко, Р. В. (2009) Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.11). pp. 199-209.

[thumbnail of 26.pdf] PDF - Published Version
Download (273kB)

Анотація

У статті досліджуються проблеми характеристик споживачів на ринку дитячих товарів у місті Хмельницькому та розробці комплексу маркетингу для підприємства.
(The article described marketing research of behaviors. The ways of its activities defined. The examples of real research in Khmelnitskiy town described.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Маркетингове дослідження, група споживачів, рішення споживача, сегментація ринку, цінова політика, маркетингова стратегія (Marketing research, group of consumers, consumer’s decision, market segmentation, price policy, marketing strategy)
Теми: За напрямами > Економіка
За напрямами > Економіка > Фінанси
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Марія Беженар
Дата розміщення: 28 Лис 2017 09:49
Остання зміна: 28 Лис 2017 09:49
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6484

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент