Digital Repository of Ostroh Academy

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів

Бойко, Р. В. (2009) Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.11). pp. 199-209.

[img] PDF - Published Version
Download (273kB)

Abstract

У статті досліджуються проблеми характеристик споживачів на ринку дитячих товарів у місті Хмельницькому та розробці комплексу маркетингу для підприємства. (The article described marketing research of behaviors. The ways of its activities defined. The examples of real research in Khmelnitskiy town described.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Хмельницький національний університет
Uncontrolled Keywords: Маркетингове дослідження, група споживачів, рішення споживача, сегментація ринку, цінова політика, маркетингова стратегія (Marketing research, group of consumers, consumer’s decision, market segmentation, price policy, marketing strategy)
Subjects: by fields of science > Economics
by fields of science > Economics > Finance
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Марія Беженар
Date Deposited: 28 Nov 2017 09:49
Last Modified: 28 Nov 2017 09:49
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6484

Actions (login required)

View Item View Item