Digital Repository of Ostroh Academy

Саногенне і патогенне мислення: теорія і важливі напрями психологічної практики

Гільман, А. (A. Hilman) and Шугай, М. (М. Shugay ) (2015) Саногенне і патогенне мислення: теорія і важливі напрями психологічної практики. Наукові записки Національного університету «Острозька академія» (Вип.2). pp. 28-38.

[img] PDF - Published Version
Download (264kB)

Abstract

У статті проаналізовано здобутки зарубіжних та вітчизня- них науковців у дослідженні саногенного мислення, здійснено порівняльний аналіз понять «саногенне і патогенне мислення», особливостей їх прояву. Визначено доцільність вивчення проблеми саногенного мислення у процесі збереженні психічного здоров’я особистості. Охарактеризовано особливості психологічної допомоги людям, що переживають важкі життєві обставини, обґрунтовано актуальність підтримки та розвитку саногенного мислення під час переживання кризових ситуацій і травмуючих подій. (The article analyzes the achievements of foreign and Ukrainian scholars in the study of the concept «sanohenic thinking». A comparative analysis of the categories «sanohenic and pathogenic and thinking», which outlines the features of their manifestation, has been conducted. The feasibility of the sanohenic thinking study in the context of individual’s mental health preservation is determined. The peculiarities of psychological assistance to the people experiencing difficult life circumstances are highlighted. The relevance of the support and sanohenic thinking development for the individuals who are experiencing crises and traumatic events are justified.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Саногенне мислення, патогенне мислення, психологія здоров’я, кризові ситуації, психотравмуючі події, психосоціальна реабілітація (Sanohenic thinking, pathogenic thinking, psychology of health crises, traumatic events, psychosocial rehabilitation)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 30 Mar 2018 13:00
Last Modified: 30 Mar 2018 13:00
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6855

Actions (login required)

View Item View Item