Digital Repository of Ostroh Academy

Психологічний вплив дизайну веб-сайтів в електронній комерції

Зубенко, І. Р. (I. Zubenko) (2011) Психологічний вплив дизайну веб-сайтів в електронній комерції. Наукові записки. Серія "Психологія", 1 (18). pp. 71-78. ISSN 2415-7384

[img] PDF
Download (654kB)
Official URL: https://psj.oa.edu.ua/

Abstract

Взаємодія споживача та електронної комерції напряму залежить від дизайну веб-сайту. Дизайн включає в себе багато факторів. Ключовими є естетичність — створює емоційне навантаження, та юзабіліті — визначає рівень зручності та ефективності використання елементів керування. Вивчення цих факторів та можливостей їх використання є важливим елементом менеджменту електронної комерції, адже їхній вплив може бути вирішальним щодо успішного виконання купівлі товару на веб-сайті.

Item Type: Article
Corporate Creators: UNSPECIFIED
Uncontrolled Keywords: дизайн, емоції, електронна комерція, ефективність, юзабіліті, менеджмент.
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Economics Management > Department of Economic-Mathematical Modeling and Information Technologies
Depositing User: Адміністратор Ігор Зубенко
Date Deposited: 25 Sep 2019 07:42
Last Modified: 25 Sep 2019 07:42
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7094

Actions (login required)

View Item View Item