Зубенко, І. Р. (I. Zubenko) (2011) Психологічний вплив дизайну веб-сайтів в електронній комерції. Наукові записки. Серія "Психологія", 1 (18). pp. 71-78. ISSN 2415-7384
PDF
Download (654kB) |
Official URL: https://psj.oa.edu.ua/
Анотація
Взаємодія споживача та електронної комерції напряму залежить від дизайну веб-сайту. Дизайн включає в себе багато факторів. Ключовими є естетичність — створює емоційне навантаження, та юзабіліті — визначає рівень зручності та ефективності використання елементів керування. Вивчення цих факторів та можливостей їх використання є важливим елементом менеджменту електронної комерції, адже їхній вплив може бути вирішальним щодо успішного виконання купівлі товару на веб-сайті.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дизайн, емоції, електронна комерція, ефективність, юзабіліті, менеджмент. |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Економічний факультет > Кафедра економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій |
Розмістив/ла: | Адміністратор Ігор Зубенко |
Дата розміщення: | 25 Вер 2019 07:42 |
Остання зміна: | 25 Вер 2019 07:42 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7094 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |