Психологічний вплив дизайну веб-сайтів в електронній комерції

Зубенко, І. Р. (I. Zubenko) (2011) Психологічний вплив дизайну веб-сайтів в електронній комерції. Наукові записки. Серія "Психологія", 1 (18). pp. 71-78. ISSN 2415-7384

[thumbnail of topic4-Zubenko.pdf] PDF
Download (654kB)
Official URL: https://psj.oa.edu.ua/

Анотація

Взаємодія споживача та електронної комерції напряму залежить від дизайну веб-сайту. Дизайн включає в себе багато факторів. Ключовими є естетичність — створює емоційне навантаження, та юзабіліті — визначає рівень зручності та ефективності використання елементів керування. Вивчення цих факторів та можливостей їх використання є важливим елементом менеджменту електронної комерції, адже їхній вплив може бути вирішальним щодо успішного виконання купівлі товару на веб-сайті.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: дизайн, емоції, електронна комерція, ефективність, юзабіліті, менеджмент.
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Економічний факультет > Кафедра економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій
Розмістив/ла: Адміністратор Ігор Зубенко
Дата розміщення: 25 Вер 2019 07:42
Остання зміна: 25 Вер 2019 07:42
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7094

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент