Психологічні особливості та механізми саморегуляції в навчальній діяльності студентів

Балашов, E. (Е. Balashov) (2017) Психологічні особливості та механізми саморегуляції в навчальній діяльності студентів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.5). pp. 5-13. ISSN 2415–7384

[thumbnail of 3.pdf] PDF - Published Version
Download (259kB)

Анотація

У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення змісту саморегуляції; уточнено сутність поняття та теоретичні
підходи до її вивчення у психологічній науці; охарактеризовано структурні компоненти і механізми саморегуляції в навчальній діяльності.
(The theoretical approaches to the definition of the content of self-regulation have been discussed in the articles. The essence of the concept and theoretical approaches to its study within the boundaries of psychological sphere has been specified.
The structural components and mechanisms of self-regulation at the educational activities have been characterized.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: саморегуляція, навчальна діяльність, механізм саморегуляції; особистість (self-regulation; educational activity; mechanisms of self-regulation; personality)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 04 Лют 2019 15:16
Остання зміна: 04 Лют 2019 15:16
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7524

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент