Digital Repository of Ostroh Academy

Соціально-психологічне забезпечення підготовки майбутніх фізичних реабілітологів (Social and psychological support of professional growth of future physical rehabiliters)

Примачок, (Л. L. Prymachok) (2019) Соціально-психологічне забезпечення підготовки майбутніх фізичних реабілітологів (Social and psychological support of professional growth of future physical rehabiliters). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№9). pp. 40-46. ISSN 2415–7384

[img] PDF - Published Version
Download (492kB)

Abstract

У статті проаналізовано характеристики освітнього ресурсу й окреслено його вплив на професійне становлення майбутнього фізичного реабілітолога; визначено психолого-педагогічне забезпечення як специфічний вид організації діяльності в професійній площині підготовки майбутніх фахівців із фізичної реабілітації; описано особливості процесу набуття студентами особистісно та професійно значущого досвіду; запропоновано авторське визначення процесу психолого-педагогічного забезпечення професійного становлення майбутніх спеціалістів та виокремлено особливості соціально-психологічного забезпечення. Зазначено, що соціально-психологічне забезпечення – це специфічний вид психолого-педагогічної діяльності з метою управління функціюванням і розвитком системної сукупності ресурсів (особистісних, інституційних, середовищних), залучених для формування особистіснопрофесійної позиції індивіда, що припускає визначення функційного призначення кожного ресурсу, установлення взаємозв’язків їх функцій у певних організаційних, психолого-педагогічних формах. (The article deals with the analyses of the characteristics of the educational resource that outlines its impact on the professional formation of a future physical rehabilitator. The author defines psychological and pedagogical support as a specific type of organization of the activity in the professional plane of training of future specialists in the sphere of physical rehabilitation. Features of the process of students’ acquisition of personally and professionally meaningful experience are described. The author’s definition of the process of psychological and pedagogical support for the professional formation of future specialists is proposed, and features of social and psychological support are highlighted. It is stated that social and psychological support is a specific type of psychological and pedagogical activity with the purpose of managing functioning and the development of the system set of resources (personal, institutional, environmental) involved to carry out the process of forming the personality and professional position of the individual, which implies the determination of the functional purpose of each resource, establishing the relationship of their functions within certain organizational, psychological and pedagogical forms.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет водного господарства та природокористування
Uncontrolled Keywords: соціально-психологічне забезпечення, психолого-педагогічне забезпечення, особистісно та професійно значущий досвід, професійне становлення майбутнього фізичного реабілітолога (social and psychological support, psychological and pedagogical support, personally and professionally significant experience, professional formation of a future physical rehabilitator)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 27 Nov 2019 14:19
Last Modified: 27 Nov 2019 14:19
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7926

Actions (login required)

View Item View Item