Соціально-психологічне забезпечення підготовки майбутніх фізичних реабілітологів (Social and psychological support of professional growth of future physical rehabiliters)

Примачок, (Л. L. Prymachok) (2019) Соціально-психологічне забезпечення підготовки майбутніх фізичних реабілітологів (Social and psychological support of professional growth of future physical rehabiliters). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№9). pp. 40-46. ISSN 2415–7384

[thumbnail of 9.pdf] PDF - Published Version
Download (492kB)

Анотація

У статті проаналізовано характеристики освітнього ресурсу й окреслено його вплив на професійне становлення майбутнього фізичного реабілітолога; визначено психолого-педагогічне забезпечення як специфічний вид
організації діяльності в професійній площині підготовки майбутніх фахівців із фізичної реабілітації; описано особливості процесу набуття студентами особистісно та професійно значущого досвіду; запропоновано авторське
визначення процесу психолого-педагогічного забезпечення професійного становлення майбутніх спеціалістів та
виокремлено особливості соціально-психологічного забезпечення. Зазначено, що соціально-психологічне забезпечення – це специфічний вид психолого-педагогічної діяльності з метою управління функціюванням і розвитком системної сукупності ресурсів (особистісних, інституційних, середовищних), залучених для формування особистіснопрофесійної позиції індивіда, що припускає визначення функційного призначення кожного ресурсу, установлення взаємозв’язків їх функцій у певних організаційних, психолого-педагогічних формах.
(The article deals with the analyses of the characteristics of the educational resource that outlines its impact on the professional formation of a future physical rehabilitator. The author defines psychological and pedagogical support as a specific type of organization of the activity in the professional plane of training of future specialists in the sphere of physical
rehabilitation. Features of the process of students’ acquisition of personally and professionally meaningful experience are described. The author’s definition of the process of psychological and pedagogical support for the professional formation of future specialists is proposed, and features of social and psychological support are highlighted. It is stated that social and
psychological support is a specific type of psychological and pedagogical activity with the purpose of managing functioning and the development of the system set of resources (personal, institutional, environmental) involved to carry out the process of forming the personality and professional position of the individual, which implies the determination of the functional
purpose of each resource, establishing the relationship of their functions within certain organizational, psychological and pedagogical forms.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: соціально-психологічне забезпечення, психолого-педагогічне забезпечення, особистісно та професійно значущий досвід, професійне становлення майбутнього фізичного реабілітолога (social and psychological support, psychological and pedagogical support, personally and professionally significant experience, professional formation of a future physical rehabilitator)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 27 Лис 2019 14:19
Остання зміна: 27 Лис 2019 14:19
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7926

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент