Новоселецька, А. О. (A. Novoseletska) (2024) Методичний підхід до оцінки стратегії управління конкурентоспроможністю компаній зі страхування життя (A methodological approach to assessing the competitiveness management strategy of life insurance companies). Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління (№ 11).
![]() |
PDF
- Published Version
Download (424kB) |
Анотація
В статті обґрунтована важливість діяльності страхових компаній для суспільства та їх вплив на економічну безпеку. Метою статті є формування методичного підходу до оцінки стратегії управління конкурентоспроможністю компаній зі страхування життя, який дасть змогу розробити заходи, що направлені на підвищення фінансової стабільності страховиків. Дослідження показало значне зменшення кількості страхових компаній в Україні, що може призвести до негативних наслідків, таких як обмеження доступності страхових послуг та підвищення ризиків для інвесторів. Запропоновано розробити нові методи та підходи, які дадуть змогу забезпечити стабільність страхових компаній. У статті також представлено методичний підхід до оцінки стратегії управління конкурентоспроможністю страхових компаній зі страхування життя. Такий підхід включає в себе п’ять основних етапів, що спрямовані на вдосконалення управлінських рішень та підвищення конкурентоспроможності компаній у даній сфері, а саме: аналіз поточного стану; розробка та реалізація стратегії; визначення пріоритетних напрямів підвищення конкурентоспроможності; впровадження заходів; контроль та оцінка результатів. В дослідженні також сформована політика соціально-економічної відповідальності, що означає прийняття страховою компанією зобов’язань щодо сприяння позитивним соціальним та економічним змінам у суспільстві, покращення якості життя людей. В рамках запропонованого підходу сформовано основні напрямки підвищення конкурентоспроможності страхового ринку України, до яких віднесено: розвиток інноваційних послуг; підвищення якості обслуговування клієнтів; оптимізація внутрішніх процесів; розвиток кадрового потенціалу; розширення ринкових можливостей; розширення цифрових можливостей; активне реагування на зміни в законодавстві; управління ризиками та фінансовою стабільністю. Сформовано комплексний підхід, який враховує різноманітні аспекти управління, включаючи стратегічне планування, аналіз ринкового середовища, оцінку конкурентного потенціалу та розробку ефективних маркетингових стратегій.
(The article substantiates the importance of insurance companies for society and their impact on economic security.The purpose of the article is to formulate a methodological approach to assessing the strategy of managing the competitiveness of life insurance companies, which will allow developing measures aimed at improving the financial stability of insurers. The study showed a significant decrease in the number of insurance companies in Ukraine, which can lead to negative consequences, such as limiting the availability of insurance services and increasing risks for investors. It is proposed to develop new methods and approaches that will ensure the stability of insurance companies. The article also presents a methodological approach to assessing the competitiveness management strategy of life insurance companies. This approach includes five main stages aimed at improving management decisions and increasing the competitiveness of companies in this area, namely: analysis of the current state; development and implementation of the strategy; identification of priority areas for increasing competitiveness; implementation of measures; control and evaluation of results. The study also formulates a policy of socio-economic responsibility, which means that an insurance company undertakes to promote positive social and economic changes in society and improve the quality of life of people. Within the framework of the proposed approach, the main directions of increasing the competitiveness of the Ukrainian insurance market have been formed, which include: development of innovative services; improvement of customer service; optimization of internal processes; development of human resources; expansion of market opportunities; expansion of digital capabilities; active response to changes in legislation; risk management and financial stability. A comprehensive approach has been developed that takes into account various aspects of management, including strategic planning, market environment analysis, assessment of competitive potential and development of effective marketing strategies.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | страхові компанії; компанії типу life та non-life; стратегія управління; методичний підхід; конкурентоспроможність (insurance companies; life and non-life companies; management strategy; methodological approach; competitiveness) |
Теми: | За напрямами > Страхування |
Підрозділи: | Економічний факультет > Кафедра економічної теорії |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 15 Вер 2025 13:18 |
Остання зміна: | 15 Вер 2025 13:18 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/10100 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |