Точність метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів спеціальності «міжнародні відносини» у розрізі рівнів розуміння емоцій (Metacognitive monitoring accuracy of the learning activities of international relations university students in terms of understanding emotions)

Августюк, М. М. (M. Avhustuik) (2024) Точність метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів спеціальності «міжнародні відносини» у розрізі рівнів розуміння емоцій (Metacognitive monitoring accuracy of the learning activities of international relations university students in terms of understanding emotions). Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія (вип. 2). pp. 77-81.

[thumbnail of METACOGNITIVE MONITORING ACCURACY OF THE LEARNING ACTIVITIES OF INTERNATIONAL RELATIONS UNIVERSITY STUDENTS IN TERMS OF UNDERSTANDING EMOTIONS.pdf] PDF - Published Version
Download (719kB)

Анотація

У статті описано особливості точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів спеціальності 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії у розрізі рівнів розуміння емоцій. Основними інструментами дослідження були методики «MSCEIT V 2.0» та «ЕмІн», направлені на встановлення зв’язку між такими рівнями емоційного інтелекту, як розуміння емоцій, і точністю метакогнітивного моніторингу. Точність метакогнітивного моніторингу ми визначали як різницю між суб’єктивним оцінюванням правильності відтворення інформації та показниками фактичного відтворення з урахуванням профілів метапізнавальної активності: «+ +» та «– –» (показники точності моніторингу); «– +» (показники недостатньої впевненості або ілюзії незнання) і «+ –» (показники надмірної впевненості або ілюзії знання). Кореляційний аналіз показав кореляції середнього та високого рівнів між рівнями розуміння емоцій («MSCEIT V 2.0») і точністю метакогнітивного моніторингу у проспективних та ретроспективних судженнях впевненості у правильності виконання. На рівні тенденції, більш точними у своїх метакогнітивних судженнях є студенти з середнім рівнем розуміння емоцій («MSCEIT V 2.0»). Також найбільш точними у своїх судженнях є студенти з дуже високим і середнім, а також низьким (найнижчі показники надмірної впевненості) рівнями розуміння емоцій («ЕмІн»). Таким чином, результати аналізу можуть відігравати важливу роль у процесі розуміння зв’язку між точністю метакогнітивного моніторингу та навчальною діяльністю студентів загалом та студентів спеціальності 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії зокрема у розрізі рівнів розуміння емоцій. Перспективним напрямком дослідження емоційного інтелекту є вивчення особливостей впливу показників управління емоціями на точність метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності у здобувачів вищої освіти.
(The study examines metacognitive monitoring accuracy of the learning activity of university students of the specialty 291 International relations, public communications and regional studies in terms of understanding emotions skills. The main instruments used in the study were the “MSCEIT V 2.0” test and the “EmIn” questionnaire aiming to find out the relationships between the levels of emotional intelligence such as understanding emotions skills and metacognitive monitoring accuracy rates. Metacognitive monitoring accuracy was defined as the difference coefficient between subjective assessment of the accuracy of performing (metacognitive judgements rates) and test results. We took into account such profiles of metacognitive activity as: profiles of “MMA+ +” and “MMA– –” rates that denote accurate metacognitive monitoring and profiles of “INK– +” and “IK+ –” rates that denote inaccurate metacognitive monitoring. The results indicate the significance of the empirically established correlations of the medium and high levels between the variables of understanding emotions skills according to the “MSCEIT V 2.0” test and metacognitive monitoring accuracy rates in JOLs and RCJs. At the trend level, higher rates of metacognitive monitoring accuracy are more relevant to students with medium levels of understanding emotions skills according to the “MSCEIT V 2.0” test. Moreover, the most accurate in their judgments are the students with very high and medium, as well as low (the lowest indicators of overconfidence) levels of understanding emotions skills according to the “EmIn” questionnaire. Thus, the results can play an important role in the process of understanding the relationship between metacognitive monitoring accuracy and the learning activities in university students in terms of understanding emotions skills. A promising direction of research of emotional intelligence of students is the study of the influence of managing emotions skills on metacognitive monitoring accuracy of the learning activities in students of higher education.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект, навчальна діяльність, точність метакогнітивного моніторингу, розуміння емоцій (emotional intelligence, learning activity, metacognitive monitoring accuracy, understanding emotion skills)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра міжнародних відносин
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 14 Жов 2025 07:32
Остання зміна: 14 Жов 2025 07:32
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/10172

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент