Культурна ідентичність та глобалізація. (Cultural identity and globalization.)

Шевчук, Д. (D. Shevchuk) (2010) Культурна ідентичність та глобалізація. (Cultural identity and globalization.). Наукові записки. Серія "Культурологія". Проблеми культурної ідентичності : глобальний та локальний виміри. Матеріали міжнародної наукової конференції 23 - 24 квітня (Вип. 5). pp. 4-15.

[thumbnail of 1.pdf] PDF - Published Version
Download (582kB)

Анотація

У статті осмислюються проблеми культурної ідентичності в епоху глобалізації. Аналізується вплив глобалізацій-них процесів на локальні умови, розглядаються популярні концепції глобального культурного ринку, макдональдиза-ції світу та ін. Також з'ясовується зв'язок між проблемою культурної ідентичності в епоху глобалізації та сучасними проблемами трансляції культурної пам'яті.(The article is dedicated to the problem of cultural identity in epoch of globalization. The Author analyzes influence of global processes on local cultural conditions. He presents the most popular conceptions оf global cultural market, macdonaldization of the world etc. The problem of connections between cultural identity and modern problems of transmission of cultural memory is also examined.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Культурна ідентичність, глобалізація, культурний ринок, макдональдизація, культурна пам'ять. (Сultural identity, globalization, cultural market, macdonaldization, cultural memory.)
Теми: За напрямами > Філософія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 07 Жов 2011 09:44
Остання зміна: 07 Жов 2011 09:44
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1082

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент