Шевчук, Д. (D. Shevchuk) (2010) Культурна ідентичність та глобалізація. (Cultural identity and globalization.). Наукові записки. Серія "Культурологія". Проблеми культурної ідентичності : глобальний та локальний виміри. Матеріали міжнародної наукової конференції 23 - 24 квітня (Вип. 5). pp. 4-15.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (582kB) |
Abstract
У статті осмислюються проблеми культурної ідентичності в епоху глобалізації. Аналізується вплив глобалізацій-них процесів на локальні умови, розглядаються популярні концепції глобального культурного ринку, макдональдиза-ції світу та ін. Також з'ясовується зв'язок між проблемою культурної ідентичності в епоху глобалізації та сучасними проблемами трансляції культурної пам'яті.(The article is dedicated to the problem of cultural identity in epoch of globalization. The Author analyzes influence of global processes on local cultural conditions. He presents the most popular conceptions оf global cultural market, macdonaldization of the world etc. The problem of connections between cultural identity and modern problems of transmission of cultural memory is also examined.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Культурна ідентичність, глобалізація, культурний ринок, макдональдизація, культурна пам'ять. (Сultural identity, globalization, cultural market, macdonaldization, cultural memory.) |
Subjects: | by fields of science > Philosophy Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 07 Oct 2011 09:44 |
Last Modified: | 07 Oct 2011 09:44 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1082 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |