Волк, К. О. (K. Volk) (2012) Використання ЗМІ для реалізації BTL-технології як промоушн акцій. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 204-206.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (127kB) | Preview |
Анотація
Розглядаються особливості BTL-реклами як промоушн-акції, аналізується реалізація BTL-технологіях в основних видах ЗМІ.
(The article examines the features of BTL-advertising campaign, analyzed the implementation of BTL-technologies in basic media.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | BTL-технології, промоушн-акція, ЗМІ. (BTL-technology, promotion, media.) |
Теми: | За напрямами > Загальний відділ > Журналістика Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 06 Лют 2012 14:42 |
Остання зміна: | 06 Лют 2012 14:43 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1151 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |