Використання ЗМІ для реалізації BTL-технології як промоушн акцій

Волк, К. О. (K. Volk) (2012) Використання ЗМІ для реалізації BTL-технології як промоушн акцій. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 204-206.

[thumbnail of 20.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (127kB) | Preview

Анотація

Розглядаються особливості BTL-реклами як промоушн-акції, аналізується реалізація BTL-технологіях в основних видах ЗМІ.
(The article examines the features of BTL-advertising campaign, analyzed the implementation of BTL-technologies in basic media.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: BTL-технології, промоушн-акція, ЗМІ. (BTL-technology, promotion, media.)
Теми: За напрямами > Загальний відділ > Журналістика
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 06 Лют 2012 14:42
Остання зміна: 06 Лют 2012 14:43
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1151

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент