Лексичні особливості англійських рекламних повідомлень

Омельченко, У.В. (U. Omelchenko) (2012) Лексичні особливості англійських рекламних повідомлень. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 5). pp. 142-143.

[thumbnail of 26.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (83kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена лексико-стилістичним особливостям рекламних текстів. (This article is devoted to lexico-semantic peculiarities of the language of advertisements.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Реклама, лексичні засоби, текст. (Advertising, lexical tools, text.)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 24 Лют 2012 10:44
Остання зміна: 24 Лют 2012 10:44
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1209

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент