Психолінгвістичні аспекти дії рекламних текстів

Ярмолюк, А. (A. Yarmoliuk) (2012) Психолінгвістичні аспекти дії рекламних текстів. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 5). pp. 254-256.

[thumbnail of 47.pdf] PDF - Published Version
Download (126kB)

Анотація

У статті розглядається еплие рекламних текстів на споживача, їх психолінгвістичні аспекти.
(The article deals with the impact of advertisements on consumer, and its psycholinguistic aspects.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Рекламні тексти, комунікація, адресат, психолінгвістичні засоби. (Advertising texts, communication, addressee, psycholinguistic tools.)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 13 Бер 2012 15:28
Остання зміна: 13 Бер 2012 15:28
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1248

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент