Пасічник, І.Д. (I. Pasichnyk) (2010) Роль когнітивно-стильових особливостей особистості в процесі навчальної діяльності. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Тематичний випуск «Актуальні проблеми когнітивної психології» (Вип.14). pp. 3-10.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (229kB) |
Abstract
У статті здійснений аналіз особливостей процесу навчальної діяльності з позиції когнітивних стилів. Аналізуються напрацювання зарубіжних та вітчизняних дослідників стосовно зв’язків когнітивного стилю з інтелектуальною та мислиннєвою діяльністю, здібностями, пізнавальними процесами – як складовими метакогнітивної регуляції навчального процесу. Автори вказують на перспективність сучасних досліджень в даному напрямку, а особливо відносно вивчення впливу когнітивного стилю особистості на успішне виконання та результативність навчальної діяльності. (The article analyzes the characteristics of the process of learning from position of cognitive styles. Works of foreign and domestic researchers are analyzed in relation to connections of cognitive style with intellectual and cogitative activity, capabilities, and cognitive processes - as components of the metacognitive regulation of the educational process. Authors mark on perspective of modern researches in this direction, especially in regarding the study of influence of cognitive style of personality of the successful implementation and effectiveness of educational activity.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Когнітивно-стильові особливості, метакогнітивна регуляція, інтелектуальна діяльність, пізнавальні процеси. (Cognitive stylish features, metacognitive regulation, intellectual activity, cognitive processes.) |
Subjects: | by fields of science > Psychology Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 03 Apr 2012 09:14 |
Last Modified: | 03 Apr 2012 09:14 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1272 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |