Рибак, А. І. (A. Rybak) (2012) ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ КОМУНІКАТИВНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ PR-ДІЯЛЬНОСТІ: ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД (Approaches to evaluation of communicational effectiveness of PR activities: general viewing). Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації'' (Вип. 3). pp. 43-61.
PDF
- Published Version
Download (3MB) |
Анотація
Розкрито зміст понять «ефективність PR-діяльності» та «оцінка ефективності». Висвітлено проблему розмежування кількісних та якісних оцінок, короткострокових програм та довгострокових стратегій PR-діяльності. Наведено найпоширеніші на Заході моделі оцінки ефективності PR, а також підходи російських авторів.
(In the article the problem of concept efficiency PR and evaluation of the effectiveness are analyzed. The problem of differentiation quantitative and qualitative assessments short-term programs and long-term strategies PR are cjnsidered. There are most common west-types of evaluation of the effectiveness in the article and approaches Russian authors)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | PR-діяльність, PR-акції ефективність, оцінка ефективності, вимірювання ефективності, результативність, якість, результати, наслідки, впливи, модель. (PR-activity, PR-demarchecle, afficiency, evaluation of the effectiveness, performance measurement, effectiveness, quality, results, consequences, influence, type.) |
Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра національної безпеки та політології |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 29 Лис 2012 10:37 |
Остання зміна: | 29 Лис 2012 10:37 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1549 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |