Public billboard service announcement (Соціальна білбордова реклама та її особливості)

Філоненко, А. (Filonenko A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Public billboard service announcement (Соціальна білбордова реклама та її особливості). Social media: origins, development and prospects. pp. 63-74.

[thumbnail of filonenko_130225.pdf] PDF
Download (80kB)

Анотація

This article defines the concept of advertising, public service announcement (PSA). The purpose, characteristics and objectives of PSAs are described. It is about the main components and characteristics of billboard advertising as well as the social and psychological impacts of background billboard nonprofit advertising (У статті визначається поняття реклама, соціальна реклама. Описано суть, особливості та завдання соціальної реклами. Йдеться про основні складові та характеристики білбордової реклами, а також соціально-психологічне підґрунтя впливу білбордової некомерційної реклами)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Advertising, public service announcement (PSA), billboard advertising (Реклама, соціальна реклама, рекламний щит (білборд))
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
За напрямами > Суспільні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 25 Лют 2013 10:20
Остання зміна: 25 Бер 2013 10:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1642

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент