Костюченко, О. (Kostiuchenko O.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі ). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 31-37.
![]() |
PDF
Download (71kB) |
Abstract
The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using manipulation technology in creating advertising messages which effectively influence the target audience (У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання маніпулятивних технологій у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Hypnosis, neurolinguistic programming, advertising (Гіпноз, нейролінгвістичне програмування, реклама) |
Subjects: | by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 25 Feb 2013 10:36 |
Last Modified: | 25 Feb 2013 10:36 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1645 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |