Особливості вибору дизайну логотипу як основної складової фірмового стилю організації

Волк, К. (K. Volk) (2013) Особливості вибору дизайну логотипу як основної складової фірмового стилю організації. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 8-10.

[thumbnail of 2.pdf] PDF
Download (1MB)

Анотація

Розглядається процес створення та критерії вибору дизайну
логотипу організації. Висвітлено значущість логотипу як особливої
складової
фірмового
стилю організації (
The process of creation and selection criteria logo design
organization. Deals with the importance of logo as an integral part
of corporate identity)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: фірмовий стиль, логотип, дизайн логотипу (corporate identity, logo, logo design)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 20 Бер 2013 14:24
Остання зміна: 20 Бер 2013 14:29
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1701

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент